
بسم الله النور، النوربه:انیس النفوس، شمس الشموس، مولا علی ابن موسی الرضا(ع)از:غلام رو سیاه، گنهکارسلام آقای خوبماز آخرین باری که به پابوستان آمدم تاکنون چندسالی می گذرد و حال که در صحن و سرایت هستم سر تا پا شوق و شعف دارم.یادم هست دفعه قبل خواسته های زیادی از شما داشتم؛ الآن که خوب فکر می کنم به همه خواسته هایم رسیده ام؛ شغل سپاه، عروسی، جور شدن زندگی و... ممنونم آقای خوبم، ممنون.دو روز پیش ک کجایید ای شهیدان خدایی ......
ما را در سایت کجایید ای شهیدان خدایی ... دنبال میکنید
برچسب: ارادات,ساحت,مقدس,محسن,حججی,توجه,نامه,شهید,امام,رضاع, نویسنده: بازدید: 210 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 4:37